Про нас

Медичні центри “Первинка” — медицини нова сторінка!

Ми – «Первинка» – ми всеукраїнська мережа медичних центрів, які надають послуги сімейної та вузькоспеціалізованої медицини як платно, так і безоплатно на умовах договору з державою.

Ми працюємо у регіонах України пропонуючи турботливу, якісну та доказову медицину, зручну взаємодію та комплексні медичний сервіс і послуги, а також співпрацюємо з НСЗУ з 2019 року, щоб сучасна медицина у комфортних умовах була доступна українцям не лише у великих містах.

Адже ми, українці, того варті!!!

Правила внутрішнього розпорядку Медичних центрів “Первинка”

Інтерв'ю зі співробітниками

Принципи роботи

Нульова толерантність до корупції

Комфорт та безпека

Інноваційність

Принципи доказової медицини

Якісний сервіс

Стандартизація роботи

Наша мова спілкування Українська мова
Засновано у 2019 році
Наші локації Регіони України
Працюємо з НСЗУ з 2019 року

НАША МІСІЯ: Створювати нову сторінку української медицини
НАША ВІЗІЯ: Через людяність, професійність та злагодженість разом створити всеукраїнську мережу доступних, технологічних та сучасних медичних центрів, де добре і працівнику, і пацієнту

У нашій команді ми сповідуємо такі риси: чесність та доброзичливість, проактивність та допомогу, відповідаль-ність та логічність дій, злагодженість та організованість, інноваційність та якісні рішення, результативність та доказовість.

Ми зібрали у команді людей, які постійно розвиваються та діляться знаннями з іншими, у яких навчання та розвиток не викликає напруження, а є життєвою потребою. Для всіх нас це приносить радість.

Ми любимо досліджувати і пробувати нове, щоб знаходити кращі рішення для наших пацієнтів та команди. І коли потрібно, ми вміємо швидко згуртуватись та злагоджено діяти задля результатів.

Усі ми у «Первинці» – партнери один одного, разом ідемо до цілей та усвідомлюємо, що ми усі залежимо один від одного. Для нас важлива команда, взаємини, якість та логічність.

Усі члени нашої команди поважають кожну людину як особистість незалежно від статі, віку, національності чи раси, посади, походження чи зовнішнього вигляду. Зверхність абсолютно неприпустима у “Первинці”.

Гармонійні відносини складаються із поваги працівників до пацієнтів, і пацієнтів до наших працівників. Ми не дозволяємо ані собі, ані іншим підвищувати голос у спілкуванні та використовувати ненормативну лексику, адже сила та ефективність у спокійних, врівноважених і здорових взаєминах.

В першу чергу — комфорт та якість

Немає черг – прийом за записом

Онлайн кабінет-пацієнта з документами

Запис по телефону, через онлайн-кабінет, viber/telegram

Безкоштовий Wi-Fi

Місце для зарядки телефону та гаджетів

Доступність для людей з інвалідністю

Дитячий куточок

Місце для візочків

Шафи із замком для речей пацієнтів

Пеленальні столики

Кулер з водою

Про наші послуги

  • Ми надаємо амбулаторні послуги, тобто короткотривалий прийом у закладі. Також за окремою домовленістю пропонуються мобільні послуги з виїздом на підприємство чи додому
  • Для корпоративних клієнтів ми пропонуємо корпоративні навчальні заходи та комплексні медичні програми та пакети для співробітників.
  • Прийом у Первинці лише за попереднім записом. Ви можете це зробити у чат-боті в Telegram, на рецепції, за телефоном 068 037 09 90 або 050 037 09 90.
  • Усі консультативні висновки лікарів, результати лабораторних чи інструментальних досліджень доступні в онлайн медичній картці пацієнта “Первинки”. Доступ до неї можна отримати зареєструвавшись у нашому чат-боті в Telegram або на рецепції.
  • Ми надаємо консультації сімейних лікарів, педіатрів та терапевтів як платно, так і за декларацією: 80% проблем зі здоров’ям можуть бути вирішені на рівні сімейного лікаря. У “Первинці” ми постійно навчаємо наших лікарів по різним напрямкам, щоб вони могли надавати допомогу пацієнтам більш обширно і максимально ефективно.
  • Ми надаємо консультації лікарів вузького профілю: наші лікарі працюють у команді та радяться з суміжними спеціалістами, щоб надати пацієнту найкраще рішення; лікарі проходять щомісячний аудит медичних записів та внутрішні навчання; постійно розвиваються та отримують додаткові навички чи спеціалізації, щоб максимально комплексно надавати допомогу протягом одного прийому. Наприклад, зробити необхідне УЗД одразу під час прийому гінеколога, уролога чи ендокринолога.
  • Усі наші лікарі без виключень вміють і за показаннями виписують електронні лікарняні (МВТН), електронні направлення чи потрібні довідки. Усі наші лікарі можуть видавати електроні рецепти, зокрема і на ліки, які підлягають реімбурсації за державною програмою “Доступні ліки”.
  • В усіх медичних центрах доступний повний спектр лабораторних досліджень, а також є можливість замовити та ввести вакцини для дорослих та дітей, які не покриваються державою.
  • Інструментальна діагностика доступна у кожному медичному центрі: ультразвукові дослідження (УЗД), електрокардіографія (ЕКГ), спірометрія, вимірювання гостроти зору та очного тиску, вимірювання артеріального тиску (АТ).
  • Малі хірургічні операції (видалення) та перевʼязки доступні у кожному медичному центрі “Первинка”
  • Іноді прийом у лікаря може тривати трохи довше, ніж передбачається у звʼязку з проблемами пацієнта, які потребують негайного вирішення і більше часу (гострий або невідкладний стан). В таких випадках прийом наступного пацієнта може початися пізніше. Просимо поставитися з розумінням до таких непередбачуваних ситуацій.
  • Лікарю під час прийому пацієнта заборонено відповідати на телефонні дзвінки, навіть від директора. Під час прийому лікар має приділяти увагу пацієнту, з яким спілкується. Тому з усіх питань необхідно звертатись по телефону рецепції – координатори передадуть всю інформацію лікарям.
  • Пацієнтам, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння, проявляють неповажне ставлення до інших відвідувачів та працівників медичного центру, поводять себе безпідставно надмірно шумно чи нестандартно, нецензурно висловлюються, погрожують будь-кому з відвідувачів або працівників медичного центру, вчиняють сварки та заважають медичному персоналу надавати медичну допомогу, псують майно медичних центрів, персоналу чи інших відвідувачів, палять, грають в азартні ігри, проявляють будь-яку форму агресії, здійснюють на території та в приміщеннях медичного центру непогоджену фото-, аудіо- чи відеозапис, в тому числі під час прийому лікарем, вчиняють інші дії, які можуть нанести шкоду їх здоров’ю, здоров’ю оточуючих, а також майну – ми можемо відмовити у наданні послуг та попросити покинути приміщення або викликати поліцію.

З питань взаємодії просимо звертатись на пошту partners@pervynka.in.ua

ЄДРПОУ 44328020 Ліцензія МОЗ No2923 від 30.12.2021
ЄДРПОУ 43858467 Ліцензія МОЗ No142 від 28.01.2021
ЄДРПОУ 42775925 Ліцензія МОЗ No1397 від 13.06.2019