Чому лікар не бере слухавку?
Чому лікар не відповідає на мої дзвінки чи смс у телеграмі одразу ж? Чому я маю дзвонити у контакт-центр?
Такі питання іноді виникають, тому давайте розбиратись:
Для того є кілька причин:
1) якість та сервіс послуг, які ми надаємо
2) робочий режим лікаря 🩺
Аби на очному прийомі надати пацієнту всю увагу та сконцентруватись на якісному вирішенні питань зі здоровʼям, лікарям «Первинки» заборонено під час очного прийому пацієнта брати слухавку та відповідати на повідомлення – телефон має бути на тихому режимі, не на столі.
Тому, коли лікар приймає інших пацієнтів, він чи вона не відповідають на телефонні дзвінки.
☂️Всі вхідні дзвінки обробляє контакт-центр, аби всі пацієнти отримали відповідь і допомогу.
Контакт-центр підказує по більшості адміністративних питань, сортує запити згідно з алгоритмом, і далі записує на очний прийом, або за потреби на дзвінок лікарю у графік.
Лікар телефонує вам після або до часу очного прийому, коли має вільний час від візитів пацієнтів.
💡Памʼятаємо, що сімейні лікарі, педіатри та терапевти у “Первинці” працюють на очному прийомі 6 днів на тиждень в першу чи другу зміну. Лікар до або після свого очного прийому продовжує працювати: опрацьовує записи на дзвінки приділяючи усю увагу тому, з ким говорить зараз, заповнює амбулаторну карту, створює виписки, е-направлення, е-рецепти, готує документи для звітності тощо.
❗️Для допомоги у термінових гострих питаннях у позаробочий час сімейного лікаря існують служби екстреної допомоги на швидкій та у приймальних відділеннях лікарень. Ці служби мають графік роботи 24/7, відповідно і працівники цих служб мають інший графік роботи: працюють не щодня, а мають добові чергування та після чергування вихідний.
З турботою, ваша Первинка ☂️